Wednesday, May 11, 2011

Pergghhhh..Da lama x Update


 Hari ini..dgn sukacitanya sy nk membebel sesuka ati sbb lm x bebel..........xde masa nak menaip sbenarnya...tu yang lm xde post.....ni bosan2 ni...le la membebel..kuikuikui...2011 byk benda yg jadi...pahit,manis,masam,kelat,hangit,hangat sume ada...kerja??makin banyak...wawawa...tp best...aku nk tkar layout n header blog aku ni..mkin nyampah lak aku tgk blog ni....xlupa gak nak ucapkan "SELAMAT HARI "EMAK" PADA EMAK AKU!!!!!n selamat hari ibu kepada semua ibu2 n bakal ibu di malaysia ni...rindu masakn mak aku..huhuhuhu....indu uwais..uwais dah pandai merangkak..huhuhu..ni lak pic2 sepanjang jan2011-april2011...layan..


dengan family aku...

ilangkan bosan di hutan bandar with my bff

uwais!!!!
ank sedara aku uwais n danial
maher zain..

pesta konvo utm

camping mersing dgn membe2 utmspace


cuba nasib je ni

tukar tayar

gemas railway station


steamboat mount austin

xde kje




aku pun xtau ni ank sape..


bowling bulanan-april




universal studio singapore-upp





shrek 4d


shrek castle

boss








song of the sea

meeting bulanan


space futsal tournement

jom heboh jb with tv3 crew


jom heboh jb

erin malik



fouziah gous jom heboh


sweet tizz


sape punya ni!!!


pesta konvo




irma hasmie pesta konvo utm

irma hasmie pesta konvo utm

uwais comel..hehe

ala2 maher zain

hahaha..

makan2 time camping




danial



No comments:

Post a Comment