Saturday, July 11, 2009

rezeki bulan 7

x seperti bln 1,2,3,4,5 dan 6..........setiap bulan ni ada kisah tersendiri dlm idup aku...
bln 1 kereta aku ilang,bulan 2 motor rxz aku ilang.....bulan 3 arwah ayah aku sakit...bulan 4 aku xdpt mik midterm...dan bulan 5 aku kehilangan nenek kesayangan...dan bulan 6...aku kehilangan ayah tercinta..........

and now allah bg aku rezeki pd bulan 7 n aku sgt bersyukur........
allah akan uji umat nya......so..kt sbr je.....
bln 7 ni byk gak rezeki allah bg.....alhamdulillah......

#first skali.....aku dapat pengesahan jawatan dan kenaikan gaji(2 kali dalm 3 bulan).....


#then aku dapat 3 kasut baru.......
NIKE(ksut futsal)..rm228,
NEW BALANCE(kasut jalan2)..rm170...
CONVERSE(ksut jalan2)..rm99.90


#then aku dapat panggilan temuduga dari SURUHANJAYA PERKHIDMATAN AWM 20 julai ni...



#then aku terpilih untuk wakil team futsal company aku sbgai penyerang.
#n aku akn msuk tournement futsal anjuran harian metro di sport prima,kangkar tebrau..
#and muka aku akn kuar paper harian metro xlm lg..haha..tgu....

emmmm...itu je rezeki di bulan 7...hope allah murahkan lg aku rezeki..amin..

and misi aku skang hmpir tercapai untuk memiliki proton perdana and yamaha 125z.......
aku akn pasti dapatkn nya.....
n misi terpenting...aku kn naikkan pointer aku sem ni....CGPA aku stakat ni 3.15 je...huhuhuhu..

n aku hrap kpd kamo sume....doakn la aku berjaya di interview SPA nnt...
n doakn team futsal aku mng pd tournement ftsal anjuran metro 18 julai ni dan anjuran SWM 2 august ni....

2 comments:

  1. emmmm nice2...

    aku doakn sntiasa success k...

    dugaan yg dtg btimpa2 2 utk jdkn ko lebey n lebey kuat di ms dpn...

    n now ko da ade pon ksut converse aku xde lg taw...

    waaaa....yg lme da xmuat....

    ReplyDelete
  2. hmm jgn lupe ye 1 haribln 8 tu b'day aku..hehe..
    pdn la semlm bau kedai upenye kst br :D

    ReplyDelete