Saturday, July 18, 2009

BOWLING TOURNEMENT


gaya seorang star


arini ada bowling tournement anjuran SWM...1 team 3 org.......team aku hafiz n abg zaidi.....
kaki aku kiri knan injured stil bengkak akibat futsal i metro smalam...so....aku dtg tournement bowling xbw ape2 harapn menang ape2 hadiah...juz ske2...1 lg sbb juz nk dptkn bju je....knangan...bowling ni bkn permainan aku....aku xske..lyn je ilangkn bosan...
tp dlm antra kami bertiga...aku yg pling byk jatuhan pin....337 untuk 3 game...hafiz kedua 334...abg zaidi juz dpt 285....bl da bosan,aku ajak ikin main pool...dia xreti...aku ajar...tp kira ok la...dia cpt blajar....so...i2lah ksudahan nya.......cbutan brtuah pn xdpt.....tp makn free..hehehe....
pe yg aku tgu...tournement futsal anjuran SWM lak 2 ogos ni,nk tbus kekalahan di i metro.... dan interview SPA 20JULAI NI...dapt goverment best gle...doakn aku ea..xdpt kira xd rezeki.....kje skang pn da ok .so...ni la Suasana ni tmpat tournement kt leisure mall..



hafiz


abg zaidi


FWO TEAM mean Fleet(department aku) Workshop(department hafiz) Operation(department zaidi)

suasana di leisure mall



aku dan apiz

No comments:

Post a Comment