Monday, May 30, 2011

Biarkan mulut orang berkata-kata..

Dunia ni mmg byk org pelik2...sng cte..jgn menilai dari luaran..pakai tudung tp ati...ya amat busuk nya...tuhan je la tau..da la xle trima salah sendri.. nk kaco idup orang lagi..da kena reject tu sedar2 la diri skit..mn x nya...xkan la nk wat bini pmpuan yang pnh ada skandal gan housemate sndri kan...xkan la nak wat bini kot...aku pun xde la baik sgt pun..tp bru je knal 2 minggu..da wat cmtu kan..byangkan kalu 2 3 tahun????perghh...nasib la aku le menghidu perbuatan dia tu..n pmpuan ni aku tau..dia bkn ikhlas pun..pmpuan ni kbnyakn nk cari banker je..nk lak student2...nk enjoy2...dapat lak kan..dia pk laki ni bodoh sgt ke..hahahha..dia nak mainkan lelaki tu...terkena batang idung sndri...xpe la...yang penting...aku jaga ape yang ada skang....syukur sgt2 skang..aku da habiskan Jkm 120 jam..alhamdulillah...n thanks to god...kereta da habis bayar!!!! dan gak kamera kesayangan aku...hhehhehe....ape yang ada kita jaga..ape yang lepas kita jadikan pngajaran...idup xselamanya senang...nasib la cinta hati saya le trima masa silam saya..."si miloh kat luar tu..xpayah la wat cte or nk cte pape,aku le cte semua kat dia..dia xmik port ape yang da lpas."dia trima yang skang n bkn yang lepas..blueekkk...so..buang je la busuk ati ko tu jauh2...trima knyataan ko tu kn reject sbb @#@!$%^%&^%%$...pakai tudung berwarna warni,bergulung gulung..tp mn harga diri??emmm..aku bkn nk ngata or nk hina....sbb aku pun dulu xbaik sgt... atas pale aku xde kopiah or songkok...klu ada,malu gak aku nk wat jahat..tp ni ada tudung..slumber je..padahal bru kanl brape hari je tuh..ish3...

aku da ada dia..dia phm..dia trima aku n masa silam aku..thanks!!!!











dan alhamdulillah gak sbb aku n the team dapat kekalkan kejuaraan untuk bulan keempat berturut-turut...feb-may(bowling bulanan utmspace..bulan may untuk individu lak aku dpat naib johan..hehehhe
naib johan individu-may

pencabar aku ni...tp dia xde dalam top 10..hahaha

juara berkumpulan May

Sekian eh..Pesanan:Hati jangan busuk,mulut jangan lepas..kelak binasa sendiri merana
Terima Kasih

2 comments: