Thursday, May 19, 2011

My Big Family

Harini...aku nak cite sikit tentang keluarga aku...
Arwah Ayah aku 

MOHD NAZARI BIN ABDULLAH asal kuala lipis pahang

Mak aku


SALMAH SAMSUDIN asal bahau negeri sembilan
Parents aku kawin muda..masa mak aku umur 18 tahun..
so..dapatlah kami semua..

Anak Sulung
NAZARUDDIN 

telah berkahwin dengan

KAK WATI-asal pahang
 Mereka dikurniakan 2 orang anak

Haziq
Fasihah


No 2. SYAMSUL BADROL

telah berkahwin dengan
KAK IKA-asal sabah

Dikurniakan 3 orang anak
Danial
Danish
Dynaz


No 3 NOOR AZREEN
berkahwin dengan

AZHARUDDIN-asal pahang

dikurniakan 4 orang anak
Nur aina Nadhirah
Aliff naqiuddin
Adam miqail
Uwais Al-Qarni

No 4 MOHD SHAHRIL
telah berkahwin dengan
KAK TEH-asal KL

dIkurniakan 2 orang anak

 Mohd Sharafiqi
Nabila


No 5 MOHD AZREEL


No 6 AZLAN 

No 7 HAFIZ AZIZI

NO 8 ZETTY SYAZWANI- Bongsu
hAAA..tu dia...ramai n meriah kan..hehehe..ni yang best bila ramai adik beradik..anak buah pun ramai..hehhhe..so..kawin muda ada baik nya mcm parents aku ni..hehehe,..

No comments:

Post a Comment