Wednesday, October 12, 2011

Cinta Teragung


Maafkan aku sekiranya tak termampu
Untuk mencurahkan semua isi hatiku
Ternyata tak terkata
Rinduku padamu
Ku takkan bisa menjadi lebih
Dari apa yang terdaya
Namun ku tetap berjanji
Akan masih mencuba untuk
Memujuk hatimu
Mencintai aku
Kerna semua yang ada
Hanyalah untukmu
Secebis perasaan ku hamparkan
Membawa sejuta harapan
Menagih cinta
Teragung darimu
Maafkan aku sekiranya
Tak termampu untuk
Mencurahkan semua
Isi hatiku.....

Best kan lagu ni...best best best...ske ske ske ske ske...

Sape ckp mula2 bercinta je manis n indah???totally salah la!!!...
Aku mula2 bercinta dah bergaduh.. pas 3 bulan...bru ktorg happy n xde gado..berkat kesabaran ni...(hihik)
TQ pada si Dia tuhhhhhh....Syg dia laju2...
Skang sm2 tgh menghitung hari..cewahhhh...
Bercinta lama2 xde guna...makin lama makin byk risiko..
Si dia pun pnh bercinta hmpir 4 tahun..sm la gan aku...
Raya aji ni bawa dia jumpa family aku...ngeeeee....sebelum hari itu tiba..ahaks..
aku lm xupdate  sbb bz yang amat sgt....
aku xtau nk mrepek ape lg...


sebelum bertolak ke Avillion hotel melaka

At Office

Jln P.ramlee...Teman si dia ambil "Wvv"

Times Square..



Ni plak ada sikit pic aku snap majlis pertunangan mmber skolah aku




Sekian

5 comments:

  1. like2..

    as ur besfren aku sentiasa doakan yg terbaik tuk kamu berdua.. semoga semuanya berjalan sprti dirancang..:)

    ReplyDelete
  2. :) xlama lagi la ni ye, Alhamdulillah..hehehehe

    ReplyDelete
  3. aq suke tgk ko dgn dia...sesuai!!!smoga kekal!!bulan 2 ea?

    ReplyDelete
  4. aminnn,,,, Moga selamat semuanya,,, Insya Allah kalau niat yang baik akan dipermudahkan segalanya :D

    ReplyDelete