Tuesday, February 22, 2011

Ape dah jadi

idup ni mmg xmenentu...kekadang baik..kekadang buruk...padahal idup ni sebenarnya benda yang sama.....ilmu,amalan,kerja,cinta...

---ILMU-pada aku..selagi ada pluang meninba ilmu,aku akn truskan...mmg mmbebankan...tp nk wt cne..klu xde ilmu..xde segalanya..org pun pndang rendah pd kita




---AMALAN-wat amalan ni xpyh la nk menunjuk..xde guna if niat xikhlas...lately ni aku sik kn fitnah je....aku diamkan je..insyallah diaorg sume sdar nnt pas tau cte sbenar..





--KERJA- biasa la..kerja 1 kepentingan gak dlm idup untuk mnjana pendapatan..so..kn la kerja...dlm kerja lak..byk benda yang xdisangka akn berlaku....trutama mulut org le mmbuatkan kita terseksa...aku dah rasa..korang dah rasa korang tau la..mcm biasa la aku diamkan je..diam lg baik dari menafikan....



4 comments:

  1. so sweet.. tulah ALan Nazari yang adik kenal.. hehe..

    ReplyDelete
  2. _if xle lupe kn die..

    kte xyah la kne jnji2 kt 0rg len...

    jnji t0k die je...

    n klu bt0l dlm ati awk xde 0rg len le gnti...

    jgn wat pe yg awk da wat kt gurl len 2...

    awk s0h tugu...

    pkataan tugu 2...

    de mkne ke??

    ReplyDelete