Sunday, July 5, 2009

ayahku pula yang pergi buat selamanya....

19 may aku kehilangan nenek kesayangan aku........22 jun o9 aku kehilangAN seorang lg insan yang aku sayang...ayah aku...pergi meninggalkan kami semua....aku sempat menatap wajah arwah di hospital pada 22 jun o9 b4 arwah menghembus nafas terakhir pd kul 8.11 pm.......aku tiba di temerloh kul 6 pm...hnya 2 jam aku dapat menatap wajah arwah....aku kaku....stil tak percaye......2 insan tersyang pergi dalam masa ynag singkat....sdh.....tekanan...mrah....tapi sume 2 da xd guna....allah s.w.t lebih sygkn arwah.......kepada kawan2 yang bc blog ni...sedekah arwah al-fatihah ea....thankz...

2 comments:

  1. Al-Fatihah.. setiap yang ada di muka bumi ni pasti akan pergi jua, kita pun sama cuma belum tahu bila kita akan dijemput olehNya..

    ReplyDelete
  2. Skrg2nya lan dapat merasa kasih sayang seorang ayah. cm adik mse umo 3tahun hgga sekrg adik xdpt rasa kasih syg seorg ayah pn.. kasih syg mak n tok jer yang adik dapat dari kecik.. tapi adik bersyukur sebab mak & atok adik jaga adik dgn baik.. Thanks Ma & Atok..

    ReplyDelete